Cvičeníčko- bříško

13. listopadu 2010 v 12:26 | kaelyn.blog.cz |  ♥ Sport ♥

Ploché bruško

30. června 2008 v 11:00 | Kaelyn |  Cvičenie
Vťahujete bruško vždy, keď máte na sebe priliehavé oblečenie? To nie je riešenie! Skúste náš tréningový plán.
Zapamätajte si, že ochabnuté brucho a nadváha škodia chrbtici. Stabilizačnú funkciu majú len pevné brušné svaly. Cvičenie je jednoducho nutnosť!

Posilnený účinok

Vyskúšajte náročnejší variant klasických "brušákov". Ľahnite si na chrbát, pokrčte kolená. Vzpažte ruky a dlane pevne zakliesnite do seba. Hlavu položte na vystreté paže. Napnite brušné svalstvo a pomaly nadvihujte plecia. Zopakujte 30-krát.

Vypracované svaly

Lehněte si na zem, pokrčte nohy a lýtka vystrite súbežne so zemou. Prepnite chodidlá a ruky si dajte za hlavu. Pravým lakťom sa snažte priblížiť k ľavému kolenu, pričom mierne nadvihujte hornú polovicu tela. Zopakujte 15-krát a vymeňte strany.

Konečne ploché!

Trénujte priame brušné svaly: Ľahnite si na uterák a pokrčte nohy. Uterák uchopte za konce a dvíhajte hornú polovicu tela, pričom pohyb vychádza z oblasti brucha. Zopakujte 20-krát.

Pevné a krásné

Poskladajte uterák a vložte ho medzi kolená. Ľahnite si, pokrčte kolená a zdvihnite lýtka paralelne so zemou. Nadvihnite hornú polovicu tela s predpaženými rukami. Opäť ju položte a zopakujte 15-krát. Dbajte na vystretý chrbát a pravidelné dýchejte

Zdroj:kaelyn.blog.cz
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama